poniedziałek, 21 maja 2012

Gdzie i z kim

Jak zapewniają mnie niektórzy, mój blog wciąż ma czytelników.
Z tej okazji postanowiłam zaszaleć i pokazać gdzie i z kim spędzam ostatnio 90% swego czasu (w stanie świadomości, tj. nie licząc spania).

Najpierw: GDZIE
Nasze biuro na piątym piętrze - urzędujemy tu w piątkę: Aleksandra, Ivana, Sana, Shadi i ja:


Moje biurko + mój boski laptop + mój lunch + przystojni chłopcy z katalogu H&Mu:

  

Teraz: Z KIM

Kawa +  nasz wierny towarzysz Ryan :


Mój model (jeszcze w kawałkach):


Oto Aleksandra, Fabien i Sana znęcający się nad modelem:


Sana i Fabien:


Sana i Aleksandra przy pracy:


Ivana pozuje nad moim modelem:


Nirinjan nawet nie oderwał się od pracy, kiedy robiłam muz zdjęcie.


Jak widzicie, mamy co robić i mamy z kim. Dobrze się bawimy, przyswajamy dużo kofeiny i słuchy szybkiej rytmicznej muzyki. Z Polski dochodzą niepokojące wieści o bezrobotnych kobietach inżynierkach, ale my się tym nie przejmujemy, bo to i tak nic nie da.
W środę koniec i nawet nieco mi żal, ale szybko o tym zapomnę, bo przyjeżdżają dziewczyny z Niemiec i Barcelony, a kolejne 3 tygodnie będą wielką szaloną imprezą.

4 komentarze:

Lis pisze...

Wow, czym się robi takie wypasione rendery?

CharlesBaggins pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
CharlesBaggins pisze...

So, now I am following you :) Don't stop posting when you leaveeeeeeeee

http://aconstructionsite.blogspot.se/

Deny pisze...

I am not be in Sweden, I do not post. What to write about from Poland :) ?